People should fall in love with their eyes closed

Gokväll! ;)
Har precis hoppat ur duschen efter en lååång dag i skolan. Vad blev det? 12 och en halv timma? Man skulle kunna säga att jag är trött om man vill ha rätt, men vill man ha fel behövs det inte :) I alla fall så var det en störtrolig kväll! Fullt ös på päronen ;D Nejmen det var mysigt.

Skulle kanske egentligen skriva den förbannade spanskan, men jag gör fanimej det på lovet eller åtminstone i helgen, pallar seriöst inte lämna in den imorron? Vad förväntar tanten sig? Just nu plockar jag ur bland annat ett ton ost (:P), och kameran som fick 80 bilder och videos, ska bli kul att kolla igenom :) Vad är det mer, typ fyra vindruvor, Alexandra? Hur många åt du? ;) Hehe, men eh en iPod eller vad det var :P Som är min idrottslärare, hehe fick låna den till dansen vi gjorde ^^ Ska nog lämna tillbaka den imorron...
Love <3

Det blir tyvärr ingen bild idag.
2011-04-13 @ 21:28:41 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0