Kärlek är som ett gummiband. När den ena släpper får den andra ta smällen

Skäms inte över ditt uteseende, för ingen ser likadan ut. Du föddes som du gjorde.
Skäms för din insida istället, för den kan du kontrollera.

Har inte hunnit blogga nånting, tänkte att det kanske va dags.
Åkte till landet i fredags och åkte viking line igår på förmiddan, kom hem idag lite tidigare än tänkt för pappa va tvungen att åka till sjukhuset. Snart blir det besök och ska hinna handla till det.
Sjukt härligt med höstlov nu! Men måste ändå plugga, annars blir det att träffa vänner hoppas jag =)
Jag har gjort grejjer som jag ångrar, det är inte sååå fel men jag är inte den personen.
2011-10-30 @ 12:53:02 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0