hihi, ett litet test :P

1. Är du singel? ja
2. Är du lycklig? nja
3. Är du uttråkad? lite
4. Är du ledsen? aa, kan man säga
5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? nje?
8. Är du en cooling? haha, hur vet jag??
9. Är du från Irland? nope
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? aahp

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? mm, det gör jag nog
2. Har du nånsin blivit sårad? skojjar du eller?? :S
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? aa
4. Har du alltid örhängen på dig? men självklart!!
5. Har du haft en hemlig beundrare? tror inte det
6. Vill du gifta dig i framtiden? jahmen, det är klart!?

1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? några få bästa vänner
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? cola
7. Vinter eller sommar? ehm, älskar bad och sol (men inte getingar och myggor), älskar snö ( men inte när det är halt, så jag vet inte
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? beror på, är man glad så är det dag, men är man trött så är det natt :)
10. MSN eller mobil? båda

10 "Har du nånsin..."

1. Brutit ett ben? japp, armen
2. Gjort nåt du ångrar? ööh, ja??
3. Hoppat Bungee Jump? nej, men vill :D
4. Ljugit för någon du tycker om? mm "/
5. Ätit en hel tårta? nepp
6. Gjort bort dig offentligt? haha, ja, det är skoj ;D 
7. Bowlat? yes, men suger för jag bowlar med vänster (a)
8. Blivit mulad? ja det har jag,
9. Velat försvinna? aah, det har jag
Vad såg du på tv sist? magi på waverly place ^^
Vems blogg läste du sist? shellys xP
Vad åt du sist? kebabtallrik ;P

2009-12-16 @ 20:04:36 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0