om mobilen

Var ligger din telefon när du sover? - På skrivbordet i en liten fotölj eller på golvet och ligger och laddar.
Hur ofta ligger din telefon hemma ? - När jag är hemma
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? - Vet inte, brukar typ aldrig ha den på mig.
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? - Never.
Hur många telefoner har du haft det senaste året? - 1.
Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? - Jah har den aldrig med mig typ.
Vad står de i de 1:a sms:et i din inkorg och vem är det ifrån? - Kan du ingenting på biologin ? /Helin hjärtat <33 comviq
Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? - Men du har ju typ 1 tim och 45 min :(
Vem skrev du sms till senast? - Helin <3
Vem är överst på listan över missade samtal? - Mamma
Vem är 1a på listan över mottagna samtal? - Mamma
Vem är 2a på listan över uppringda nummer? - Nollkoll gris <33 comviq
Hur mkt batteri har du? - 1/3
Vem är 8 på din kontakt lista? - Anton
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? -Klurig fråga ;S
Vem är den första på bokstaven "C" i din Kontaktlista? - Carina
Vad heter din mobil, som bluethooth namn? - Din Anna
Den bästa låten på din mobil? - Min ringsignal (a) Funky fresh-Du och jag
Den sämsta låten på din mobil? - Snälla, snälla
Hur mycket är klockan när du gör detta? - 18.00
2009-12-07 @ 18:00:58 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0