Sjuk!? :O

Idag var jag hemma från skolan, va sjuk!? :O fast jag blir inte direkt överraskad, var det hela lovet -.- men iaf, strosa runt i pyjamas hela dagen förutom nu på kvällen, varför kommer senare... :P imorse kom jag upp till mamma lite innan sju och sa att jag ville vara hemma idag, mådde skit, hon ringde skolan och sa att jag var sjuk, jag gick ner och somna om till halv elva, då gick jag upp och fixade två smörgåsar och en kopp oboy :) satte mig och kollade på mamma mia, sen kom anton upp (han var oxå hemma idag, oxå sjuk) och satte på nån ny film typ nån agent, med en snygging till huvudroll ;) sen typ kammade jag musse (hunden) sen åt jag en billy pan pizza, mumsigt men tror jag börjar tröttna på det...! :S aja, sen gick jag ner och la mig i sängen och läste frida i tre timmar :O men jag kom på att jag inte behöver ha smink varje dag, man ska bli älskad för den man är inte för hur man är!!! sen ringde det på dörren, det var grannen christoffer och hans son bore, jag ska vara barnvakt på fredag från sju till tio eller elva så jag missar en danslektion, men skit samma jag får vara med bore, den söta lilla killen :D jag hade självklart på mig pyjamasen när han kom :$ pinsamt... sen bytte jag när mamma kom, hon hade hyrt filmer, marley och jag, läser ju boken så det är ju kul, och sen två till och så hade hon köpt en film, och tre klubbor, en till mig en till adam och en till anton :P åt upp min efter middan, den var god xP och nu sitter jag här. vid datan. ska dra, kan ju inte missa ugly betty (a)
Love!

 sötnosen bore och då jag,
2009-11-03 @ 20:02:37 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0