20 saker du (kanske) inte visste om mig

  1. Jag har blivit uppringd av polis
  2. Jag har blivit jagad av polis
  3. Smycken är mitt liv
  4. Har tråkiga kläder
  5. Är väldigt petig när det handlar om kläder
  6. Älskar att packa ner kläder
  7. Älskar att åka utomlands
  8. När jag tar egopix, blir det oftast fjortispix
  9. Jag föddes klockan fem över halv tre den 6 december 1995, vägde 4040, och var 51 cm lång
  10. Jag älskar massor av frukt
  11. På sommarlovet är jag bara upptagen i början av lovet, efter den 24 juli (tror jag) är jag ledig
  12. Att sova är en stor favorit
  13. Jag går alltid in på rak på sak
  14. Har haft 6 mobiler med den jag har nu
  15. Jag ville bli delfinskötare när jag var liten
  16. Läser Frida
  17. Hatar skrytiga personer
  18. Klarar inte av tävlingar, får panik
  19. Klarar inte av att bli instängd, får panik
  20. Läs den första oxå, den är nog bättre :)
    Love <3
     ful bild, men jag bjude rpå den ;)
2010-04-30 @ 16:05:58 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0