20 saker du (kanske) inte visste om mig...

  1. Jag tränar på att bli en bättre människa!
  2. Jag älskar att vara elevstödjare!
  3. Jag äter inte längre gelatin!
  4. Jag älskar när jag har någon som stöttar mig och finns där för mig!
  5. Jag tror på andar och återupplivanden!
  6. Favoritfärg är röd och jag älskar neonkläder+nagelack!
  7. Min kusin är 17 år och är en av Europas bästa skidåkare!
  8. Jag kan typ nada på datorer!
  9. Jag älskar Sverige!
  10. Jag hatar när folk skryter!
  11. Jag älskar att vara paparazzi!
  12. Lax, grillat, tacos och pannkaka är favoriträtterna!
  13. Darin och Måns Zelmerlöw är de snyggaste i hela världen och Pink, Beyonce, Rihanna och Robyn är dem bästa artisterna!
  14. Jag har aldrig varit "tillsammans" med en kille pågrund av hans utseende!
  15. Jag älskar överraskningar!
  16. Jag har redan bestämt namn åt mina barn+hundraser och namn till mina hundar (kommer alltid ha minst en hund i hela mitt liv hela tiden)
  17. Kompisar och släkt betyder allt!
  18. Jag hatar min längd, mina fötter och mina tänder (leende)!
  19. Jag är galet rädd för döden!
  20. Jag får dåligt samvete när mina föräldrar betalar, men jag gillar inte att betala själv heller!

Love <3

2010-04-17 @ 13:53:52 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0