Ben & Jerry <3

Då kan man bocka av deckaren!! :D Äntligen, har fan hållt på med den i flera månader, är det inte så? menmen nu måste jag gå och lägga mig, ska upp klockan åtta imorrn för min sjuka lillebror måste ha barnpassning och då förstår ni, då får man inte ligga och sova, sörrni, så jag måste vara uppe och sitte framför tvn och titta på teckant bebisprogram -.- menmen, jag får 50 kr ;P haha och sen på dan ska jag kanske träna "beat it" med z och alexandra :P haha, smaka på den ni ^^ och sen så börjar ju skolan på måndag, prutt och bajs :/

haha, jag har blivit ett fan på facebook i gruppen som heter DOM ÄNDA TVÅ MÄNNEN SOM FÖRSTÅR SIG PÅ KVINNOR; BEN & JERRY. :D i love it
Love <3

2010-04-08 @ 23:11:04 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0