dans, dans lite mer dans

nu äntligen har jag skrivit klart hemkunskapen, det blev 32 sidor -.- zzzzzzzz...! och på dansen MODERN: nu har vi alla polisskjortor vi behöver och till de ska vi ha svarta jeansshorts, och jag har inga, så antingen måste jag låna av Frida, eller så måste jag köpa ett par, jag vill helst köpa för jag vill ha ett par, men vi får se hur det blir :P JAZZ (fredag): ska vi ha svarta linnen med orange tryck, dom säger att dom är skit snygga så jag får väl vänta och se :D JAZZ (måndag): rött linne (tråååkiiigt) menmen, vi ska ha guldmuddar så då blire lite glamour iaf ;D hehe, men jahapp... ska väl fortsätta med läxor snart :/
 musseplutten! :D
Love <3
2010-04-17 @ 13:16:40 Permalink


Kommentarer
Postat av: Corneliusgabrielle

Great Site thanks

2011-04-21 @ 10:37:30
URL: http://corneliusgabrielle.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0