Förlåt - eller nåt

förlåt alla jag gjort besvikna, förlåt alla jag gjort ledsna, men jag har sån sjuk press på mig, kom och prata om jag gjort nåt fel (helst en och en), jag har ingen aning om ni snackar skit om mig, snälla låt det bara hållas kvar i er själva, och jag försöker vara hur glad som helst, men gör jag något fel SÄG DET! säg det rakt ut bara, fan jag har ingen anledning till att bli sur om mig själv, eller? jag vet inte om ni tar åt er av det här, ni får göra som ni vill. men jag gör mitt bästa, och jag försöker med allt, men missar jag något, ja du vet vad du ska göra, jag vill bara att ni ska ta del till mitt liv.
ja det kanske var allt, men jag älskar er. hoppas ni tror mig!
Love <3
2010-04-12 @ 21:50:16 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0