Gulliga läsare vare =)

Heej, alla gulliga läsare! :D det är verkligen kul att ni följer min blogg här ;) i helgen blire en liten tjejkväll med saker vi måste göra... tacos, fixa min blogg lite xP ni får se vad som händer, och lite till, kanske gå ut och ta foton på några vårtecken (a)
och imorrn, kommer faila totalt på hemkunskaps provet -.- menmen, det är ändå bara åttan :P hehe, men eh på onsdag har jag audition till Vårsoaren (stavning), ska spela bas till Beat It ;) är redan nervös för det ^^ jag vill verkligen komma med!! :D men vi får väl vänta och se, våran musiklärare håller iaf på oss, och hon är med i kulturrådet som vi ska spela för...
jaja, ni får ha en underbar kväll och sov gott i natt, så kanske vi hörs imorrn om jag hinner :)
Love <3
2010-04-22 @ 19:50:45 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0