läs eller skit it, för mig kvittar det

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
mörka ögon, mörkt hår, lång
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
nope
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
alla i klassen
4. Hur lång är du?
1.72 
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
På spaning med Bridget Jones
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
okej :(
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta
9. När såg du senast din mamma?
för några minuter sen
10. Icke godkänt i något ämne?
nix alla godkända =p
11. Mvg i något?
nix
12. När vaknade du idag?
kvart i sju 
13. Vilken är din favoritplats?
nära nån kär (eller vad man säger ;))
14. Vilken plats föredrar du minst?
med nån jag inte gillar eller på toaletten o.O
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
i min lägenhet eller hos mamma och pappa och äter upp deras kylskåp :) 
16. Hur stor är din säng?
en 90 cm kanske?
17. Vad sover du i?
t-shirt och shorts, leggins mm.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
2
19. Var har du bott/bor?
huddinge, nykvarn, huddinge 
20. Tycker du om kinamat?
de najs ^^
21. Tycker du om kaffe?
nää
22. Vad dricker du helst till frukost?
juice, eller oboy kanske ;)
23. Kan du spela poker?
njee...
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
nee, eller en "kompis" på facebook
25. Vill du ha barn?

jaa?! :O
26. Kan du några andra språk än svenska?

svenska, engelska, lite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
nepp 
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
det beror pp...
29. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och smycken (a)
30. Är du cool?
coolast
31. Kan du rulla med tunga?
vadå rulla? :O
32. Vem är den roligaste människan du känner? 
jävligt många
33. Vad har du för ringsingnal?
du och jag - fonky fresh
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
jaa, fast dom har mina dockor nu ^^
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min pepsi max burk :D
36. Kan du byta olja på bilen?
har ingen jävla aning ;)
37. Vilken var den senaste boken du läste?
jag läser underbar och älskad av alla, holes och en till, men den senaste jag läste ut var lydias helmighet ;D
38. Vem delade du senast säng med?
MONA ;)
39. Dansar du i bilen?
hehe, ja deklart :)
40. När var du i kyrkan senast?
när jag konfirmerade mig 
41. Hur många hål har du i öronen?
2, snart tre :)
42. Har du någon piercing?
nää 
43. Har du någon tatuering?

44. Gillar du någon just nu?
njaa, vet inte riktigt
45. Har du provat droger?
nej!!!
46. Röka eller snusa?
nej!!!
47. Har du pojkvän/flickvän?
nej
48. Vad är ditt mobil nummer?
inte här...
49. Vad ska du göra ikväll?
dansa
50. Har du några syskon?
två 
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
77 kanske ;P

Love <3

2010-04-26 @ 17:56:22 Listor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

önskar jag vore lika kool som du ...

2010-04-27 @ 17:04:58
Postat av: Lysellaren <3

cool?! :O

2010-04-28 @ 19:12:49
URL: http://diamantlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0