Lysell är en steeeekare?

sitter här har precis kommit hem från dansen, duschat och tagit in en SLICKEPINNE i min mun ;D den är mums :) ojojoj, vad alla var pratiga idag, dom skyller på att dom inte har träffat kompisarna på 1-2 veckor, jaja, skyll på det du ;O men åter till dagen... allting för mig har antingen blivit bättre eller sämre, så min dag når en 4 av 7, och imorrn blire friskis, det var minsann två veckor sen man tränade där, och efter påsk.. ja då, ni, då behöver man minst sagt en liten friskisträning :D och på dansuppvisningen (som jag hoppas på att ni alla kommer, 22-23 maj=)) kommer vi ha... naej det får bli en överraskning om kläderna ^^ men vi kommer vara startnummer, nummer två (det är ett startnummer för er som typ "protesterar") och danslinjen kommer att vara på lördagar klockan 14.20-17.00 :$ ööhh, vet inte riktigt vad jag har för mer och säga, men åh nää, nu tog min klubba slut..!! :'( xP jaja, glöm dina bekymmer imorrn kommer en ny dag (a)
Love <3

det var ingen sån klubba, men vad ska jag göra när den kommer från google? ^^ xD
2010-04-12 @ 21:31:15 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0