Hejhej

- Har du pussat nummer 2 ?
Agneta: nej det har jag absolut inte gjort...
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Josse: Vi gick på friidrotten tillsammans, men typ tappat kontakten...
- När ska du träffa nummer  24 ?
Lennart (Linnea): Jaa, imorron hoppas jag, :)
- Är nummer 18 söt ?
Jonas: Det är min mosters man, så jag kan nog inte svara på den! :P 
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Erika, Malta ledare: Jag pratade först i telefon med henne, jättegullig!
- Gillar du nummer 14 ?
Felicia: Självklart, gumman <3 
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Albert (Alexandra): Jaa, senast idag i skolan :)
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Linnea Pettersson Malta: Jadu, det vet jag inte.
- Är du nära vän med nummer 23 ?
Leif (Leina): Ohyes, bäschitar (a)
- Har du gått på bio med nummer 4 ?
Alex: haha, neej :P
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
Nollkoll gris (Lovisa): Jomen, absolut ^^ :D
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Algot (Z): Allt möjligt, kan man säga
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Amanda Archer: Absolut :)
- Vad har du och nummer 29 för relation ?
Mamma: Haha, ehm... mor och dotter typ... 
- Vad skulle du vilja göra med nummer 41 ?
Rebecka Stockgard: träffa oftare :)
- Vad är det bästa med nummer 37?
Ulf (Vendela): Humorn xD

Love <3

2010-08-30 @ 19:20:23 Meee Permalink


Kommentarer
Postat av: Vendela

mihihii (a) vår humor är fett bra ! :D <3

2010-08-31 @ 16:27:51
URL: http://mjukrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0