Hata SL!

Skulle träna, men det sket sig ju.
Bussen kommer först tjugo minuter sent, sen är bussen seg så jag kommer till centrum tjugo minuter senare och då skulle jag två stationer till -.- Och då skulle självklart busschaffisarna byta och den "nya" är otroligt seg och sen när han väl är på plats så kör han inte? Då var klockan fem över fem och min träning började fem.
1. Det skulle ta tio minuter till.
2. Jag hade inte bytt om.
3. Det tar nästan tio minuter att gå från hållplats till Friskis.
Så jag gick av bussen och gick till 704 istället för att åka hem (innan åkte jag 710) och den var sen så den kom nästan när jag kom dit. Då var det en kärring som hade remsa, frågade vart hon skulle gå av, och gick förfan inte framåt i bussen?
Ska bara säga att det var 14 grader minus :)

Sammanfattning:
Det blev alltså ingen träning för mig för att bussarna är sena!
Love <3
2010-12-21 @ 19:00:58 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0