Jag ser det snöa...

Druckit alkohol? nää
Rökt vattenpipa? nej
Fått ett sugmärke? mm
Gjort ett sugmärke? nope
Har haft oskyddat sex? -
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? ne
Gjort något dumt? kanske det kanske ;)
Gjort något som du ångrar? säkert...
Strulat med ditt ex? hehe, nää :P
Fixat dig i flera timmar? hmm, tror inte det
Gråtit inför mer än 10 personer? har jag nog
Smygit ut? neppp
Sovit brevid någon av samma kön? jappp

Sovit brevid någon av motsatt kön? mhm
Lekt med någons känslor? ne

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? aah
Gråtit dig till sömns? Ja
Gråtit framför någon du älskar? kanske inte face to face men sett mig, ja
Kysst en tjej? mm
Vaknat av att du gråter? Haha, what?
Skrikit ord som hora och slampa till någon? tror inte, kommer inte ihåg
Slagit någon på skoj? japp

Blivit slagen på skoj? jaa :(

Lärt känna över 10 stycken nya människor? jaa, det måste jag nog gjort asså?
Gått bakom ryggen på någon? kanske
Badat i havet? Ohyeah
Har haft snöbollskrig? japp

Sett en hel fotbollsmatch? ja
Inte sovit på en hel natt?
ja
Varit på sjukhuset?
ja

Sovit i över 12 timmar? ja

Sett en film mer än 10 ggr? ingen aning, du
Tagit någon på röven? haha, såklart :) 

Lärt känna någon via internet? aah
Velat dö? ehm, inte riktigt...
Fått ett IG?
aa, av CPcatarina?
Fått ett MVG? kanske
Åkt buss i över 10 timmar? det tror jag inte
Varit ute en hel natt? nej
Blivit tagen av polisen? haha, nä
Skällt ut en lärare? lite åt det hållet.
Fått en utskällning av en lärare? aah, catarina
Svikit en vän? kanske
Blivit sviken av en vän? 
oja
Love <3
 

2010-12-21 @ 19:49:25 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0