95 frågor bara...

95 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG! ;) och 27:an är finast ^^

1. Det första du tvättar i duschen? håret 

2. Vad har din favorit hoodie för färg? har ingen hoodie!? :O men det är det första jag behöver!!!
 
3. Gillar du kaffe? ne, eller har inte smakat, men det stinker men ska köpa en latte nångång :P

4. Vad är de första du gör på morgonen? går och kissar :$

5. Hur mår du just NU? nu är jag sjukt trött, men annars : jag står och går! :D

6. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? x, s eller n ;P ni vet nog ^^

7. Säger du aim elller a-i-m? whaaat? :O

8. Berätta om din senaste dröm. don´t remember ;$

9. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? jaa deklart =D

10. Vad vill du ha just nu? hoodar och strumpbyxor xP

11. Använder du tandtråd? nää, men jag fick ju tre från tandläkarna som var i skolan, så tre gånger kommer jag andvända det ;)

12. Vad är det första du tänker på om jag säger skräp? äppelskrutt xD 

13. Äger du en dyr mascara? nää, mina kostar aldrig mer än 150 

14. Har du fuskat på ett prov? inte vad jag vet ;O 

15. Hur länge står du vid spegeln på morgonen? jaadu, tjugo minuter sammanlagt kanske... :P
 
16. Har du räknat till 1000 någon gång? nope, ingen nytta :)

17. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? beror på vilken glass det, fast jag tror jag biter lite på alla :D

18. Använder du smileys? always, typ, man älskar ju smileys :D
 
19. Hur många sovrum finns det i ditt hus? fyra + gästrum/gillestuga :P 

20. Har du träffat någon kändis? jaa, jag har träffat, pratat och fotat på C: 

21. Gillar du keso? aah, fast bara naturell ;) 

22. Vilken låt hade du sist i huvudet?
TAIO CRUZ - BREAK YOUR HEART

23. Hur många länder har du besökt? Kanarieöarna, Finland, Norge, Danmark, Sverige snart Italien, sen vet jag inte mer ;D
  
24. Är dina föräldrar stränga?
nä, dom är bra ;P 

25. Skulle du kunna hoppa fallskärm? jag vill, men kommer aldrig våga, eller jag et inte, men aah, vi säger så x) 

26. Skulle du kunna gå ut och äta med George W. Bush? nääj :O

27. Älskar du någon? jaa, alla mina nära kompisar :') dom är helt underbara :D 

28. Glittrar någonting i ditt rum just nu? en diskokula?? ;P 

30. Brukar du hyra film? mm, mamma brukar typ göra det flera gånger i månaden :) 

31. Vem sitter framför dig under matte lektionerna? olika, har inte bestämda =)

32. Vad gör du imorrn? imorrn går jag till skolan, och sen på kvällen ska jag dansa ;D

33. Vilken ögonfärg är finast på din dröm kille/tjej? bruna eller mörkblå :) <3

34. Favoritfärg? Rosa, röd och neon, om det är nån färg?? :P

35. Vart kommer du vara på Lördag? hemma, eller med kompisar 

36. Bruna eller vita ägg? vita, ^^

37. Gillas musik? music is my drog!! 

38. Brukar du åka tåg? naej, ibland... det är skojj (a)

39. Var du med och upplevde när world trade center föll i NY? nej? :O

40. Vad åt du till lunch? nudlar, hehe ;) 

41. Vad är det för dag idag? söndag 7/2
 
43. Vad gör din bästa vän imorgon? går i skolan? :) 

44. Är du nöjd med din mobil? vet inte, den är lite mobbad men den är sööt! :) 

45. Vad lyssnar du på just nu? the voice, KANYE WEST - THROUGH THE WIRE :P 

46. Har du någonsin upplevt ”the butterfly effect”? buttwhat? :P
 
47. Vad tycker du om new york yankees?  -

48. Har du ätit sushi? ja och det är jätte äckligt :$ :P
 
49. Tycker du om redbull? nää, smakar piss

50. Kan du åka skidor? jupp, fast är inget proffs ;P 

51. Har du lockigt hår? nä, det kan man inte säga, men jag börjar få typ vågigt :( 

52. När grät du senast? onsdags :/ 

53. Har du gått in i en vägg någon gång? hehe, jao ;) snille
 
54. Äger du en bärbar elr manuell data? jag har ingen själv, men familjen har både och... 

55. Har du köpt någonting från H&M? jupp, deklart, typ hälften av alla mina kläder ;P 

56. Favorit årstid? alla årstider har sina egendomar, så jag vet inte ^^,

57. Vad åt du senast? kyckling och ris, majs, bröd i ugn + smör och ost och drack smultroncider till de ;)

58. När var du senast med en kompis? för tre timmar sen ;P

59. Vilka tre kramade du senast? de tre smurfarna :D helsing, mona och z :) 

60. Vem pussade/kysste du senast? om inte vovven räknas så var det zäta <3 

61. Vem höll du senast i handen? det vet jag inte, det är så många ;)
 
62. Sover du med TVn på? jag kan ju alltid somna i soffan ;P 

63. Har du druckit alkohol direkt ur flaskan? dricker inte sånt? :O
 
64. Tycker du att du är gammal? nää? :O 

65. Är du mörkrädd? mm, lite kan man allt säga xP 

66. Gillar du ditt liv just nu? njaa, det händer ju så mkt, så om man frågar mig så tror jag inte att nåns liv är perfekt men att gilla är ju en annan sak, men lite gillar jag det :) 

67. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? jaa, det gjorde jag idag ;P
 
68. Knackar du trä?
 ???????????????????? :S
 
69. Har du bra klädsmak?
jag gillar mina kläder, men andra har jag ingen aning om!! :O

70. Kan du slicka dig på armbågen? nope.. :P 

71. Vart är dina föräldrar just nu? uppe i köket ;) 

72. Har du någonsin blivit kysst i en hiss? om jag har blivit kysst av en hiss?? :O ja det är klart, det är min kille, jag går till hissen varje dag och då får jag en liten puss?
 
73. Vilken CD kommer du köpa härnäst? Beyoncés :D 

74. Vad har du på dig just nu? mysbyxor och trekvartströja :) 

75. Har du ett mellan namn? Anna "Korven" Linnea Lysell :D 

76. Någonsin hoppat ut genom ett fönster?
nä, jag tar dörren ;D
 
77. Är det ok att ljuga för dig? ALDRIG???!!! 

78. Vad är det senaste du köpte? godis, läsk (aa) 

79. Hur ofta pratar du i telefon? hatar att prata i telefon så inte så ofta... :P 

80. Har du ett komplicerat förhållande med någon? inte nu, men har haft.. =/ 

81. Hatar du mer än 3 personer? hata är ett sjukt starkt ord, så nej, men jag gillar folk mindre än andra kan man säga och, ja det är fler än tre!! :(
 
82. Har du fällt någon?
hihi, jaoupps ;)
 
83. Har du ramlar i en trapp? ehm, inte bokstavligt :P 

84. Brukar du titta på top model? om det inte finns nåt annat så gör jag det, det är kul ju!! ;) 

85. Brukar du bädda sängen? eeh, jaa? :O
  
86. Använder du sushipinnar? nää, kan inte ;) 

87. Är du för förlåtsam? vet inte, ibland kanske, när jag har svårt typ... :/ 

88. Äger du någonting från Hot Topic? vad fan är det?? ;O

89. Äger du ett vapen?
nä, men mina päron gör det... sådeså :D

90. Brukar du busringa? aah, både på dörr och telefon, skojskoj x) 

91. Har du någonsin befunnit dig i ett slott? nää :P
 
92. Gillar du ditt hår?
ibland ;)
 
93. Gillar du dej själv? vet inte, kanske lite grann ;P 

94. Vem står dej närmast mamma lr pappa? mamma, henne kan man prata om allt med xP 

95.Hur ofta använder du msn? varje gång jag är inne på datan, fast på den här stationära funkar inte msn :'( 

Love <3

2010-02-06 @ 00:28:07 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0