imorrn smäller det :D

imorrn blire kungsberget för alla som inte visste det x) hr aldrig varit där så då blire ju exxxxtra spännande ^^ ska snart iväg på dans och efter det ska jag köpa en stor loka (a) har packat nu typ, har med mig typ fett mycke mat och sånt :O eller inte mat så har ju köpt lunchkupong så har ingen matlåda med mig men jag menar lixom godis och kakor och sånt ;) vart det kompicerat nu?! xP 

nu har jag massor av kul att längta till i år:
idag - vart gift i exakt 4 månader :)
tisdag 23/2 - kungsberget :)
efter skolan på fredag 26/2 - sportlov :)
fredag till lördag 26-27/2- smurfarna, vi ska dygna :)
söndag 28/2 - landet :)
fredag 19/3 - Milano Italien :)
nån gång i april - påsklov :)
i början av maj - dansuppvisning :)
i början av juni - skolavslutning :)
midsommar - midsommar :)
efter midsommar - upp i Sverige och Norge :)
söndag 11/7 - Malta på språkresa :)
v. 44 - höstlov :)
fredag lördag söndag 3-4-5/12 - dansuppvisning :)
måndag 6/12 - födelsedag - byxmyndig :)
torsdag 9/12 - namnsdag :)
fredag 24/12 - julafton :)
fredag 31/12 - nyår :)

jag tror det var allt :P
Love <3




2010-02-22 @ 18:00:27 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0