mobilen..

Vad har du för bakgrund?
a flower ^^                                         
Ringsingnal?
fonky fresh-du och jag <3             
Hur mycket batteri har du kvar?
två av tre 
Vem ringde du senast?
pappa
Vem ringde dig senast?
pappa
Hur många kontakter har du sammanlagt?
48 :$
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Haha, jag sminkar mig:-)<3
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Albert <33 comviq
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Nu är jag snart vid bussen, typ sprang halva vägen...<3
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? 
Jajajajajajajajajajajajajaja:P yepp så kan vi göra så får vi snygga ben också:-D<3 
Vad står det i ditt första utkast?
Hej vad heter du jag är gillar inte jordgubbar för det är bläblä    jag gillar all frukt,alexandra e lite konstig och helsing kan inte skriva p 
Och ditt 5:e utkast?
Amelia, claudia, lea, jessica, vincent, rasmus, hampus, felix
Har du några sparade medelanden?
nepp
Har du något i utkorgen?
bröllopsfotografen 1825, göta kanal 3 1535, har du hört ryktet om Morgans? 1520, precious 1520, it´s complicated 1300, alvin och gänget 2 svenskt tal 1535
Vad är rekord på snake på din mobil?
har inte snake
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Felicia <33 comviq
Vad har du för kontakter som börjar på M?
Malin <33 Mamma comviq, Marcus comviq, Max <33 halebop, Michaela <33 comviq, Morgan min fru <33 comviq, mormor & morfar
Hur många sms har du skickat sammanlagt?
vet inte men som jag har på mobilen nu så är det 40153252650 kp arnolds väg 1
Vad står det dina anteckningar?
40153252650 kp arnolds väg 1
Har du privat nummer just nu?
nope

Love <3
2010-02-07 @ 19:45:08 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0