några dikter <3

När man mådde som dåligaste,
Så kom du in i mitt och förändrade allt. Du såg mig för den jag är och inte för hur jag såg ut. Du fick mig att inse att livet inte är så dåligt, och att det fanns något allt leva och kämpa för och att det fanns något att älska. Det jag känner för dig kommer jag aldrig känna så för någon annan för du är specielle och betydelsefull för mig.

Vill bara att du ska veta
att för mig är du den ende,
ett liv utan dig
är som ett liv utan syre
Jag är så glad
för att du finns, du är mitt liv

Vet du att du är söt när du ler?
Att jag smygtittar på dej när du inte ser?
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt?
Att jag drömmer om dej varje natt?
Vet du hur ofta jag tänker på dej?
Att du med glädje fyllde hela mej?
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
Att det är dig jag håller kär?
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå?
Att jag önskar att det föralltid kunde va vi två!
Vet du att jag tycker om dej?

Jag älskar dig
inte endast för vad
du har gjort av dig själv
utan för vad du gör av mig.

Jag älskar dig
för det stycke av mig
som du lockar fram.
Jag älskar dig
för att du lägger din hand
på mitt överfyllda hjärta
och blundar för
alla löjliga, svaga ting
som du trots allt
suddigt förnimmer där
och för att du drar fram i ljuset
alla de underbara egenskaper
som ingen annan sökt
tillräckligt länge för att finna.Jag älskar dig
inte bara för vad du är
men för vad jag är
när jag är med dig.

När jag mötte dig förändrades mitt liv.
Du är en del av allt jag gör, tänker och känner. Dig vid min sida blir allting svårt här i livet mycket lättare.
Tack för all glädje du ger mig...
Du är och kommer alltid att vara kärleken i mitt liv.
Som tack vill jag ge dig min kärlek, min trohet och min vänskap.
Till döden skiljer oss åt.
Snart vi kommer att bli ett, på alla dess sätt. I nöd och lust ska vi lita på varandra.
Trogna vi ska vara för att kärleken bevara.
Till döden skiljer oss åt.
JAG ÄLSKAR DIG MIN VÄN!

Love <3





2010-02-24 @ 20:47:13 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0