sjuk idag igen :/

gick hem idag från skolan :( mår fett illa och har ont i huvudet och har sjukt ont i magen, och jag är glad att vi inte ska träna idag :'( :P mamma hämtade mig efter spanskan som var typ lite efter tio, och det var fett lite folk i skolan idag, jag tror att dom är borta för att dom flesta var i kungsberget igår och då började vi kvart i sju på morgonen och sluta lite efter sju på kvällen, så dom tyckte väl att det var onödigt att komma idag :O vet inte om jag kommer imorrn, hoppas det men vet inte... nu har jag hittat en ny låt oxå ;)
<object width="873" height="525"><param name="movie" value="http://www.youtube-nocookie.com/v/3AvEDQ1H-GE&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
vad tycker ni är bäst; så här (med låten) eller som jag hade förut? :)
Love<3
 haha, spegeln i omklädningsrummet gick sönder ;)
2010-02-24 @ 15:04:57 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0