världens stresshelg :O

guud vad jag är trött-.- mamma väckte mig kvart i ett, men jag skulle kunna sova typ tidigast till två :P jag har vart så stressad hela helgen, det här är första gången jag är inne på datan i helgen.
Fredag: skola, dans 19 februarigrej
Lördag: fortsättning av 19 februarigrej, fixa pass, åka in till stan och vara barnvakt åt tuva-li, äter på resturang, åker hem till mona och helsing, kommer hem och lägger mig
Söndag: städa, plugga, duscha, skulle träna men hinner inte på s.a.t.s så ska kanske jympa på nån video eller köra wii eller nåt
o imorrn är det både fortsättning på spanskan och engelskaprov eller nåt, asjobbigt :'(
PS! JAG HAR INTE HAFT NÅN VILA MELLAN NÅNTING...
Love <3

kan inte visa nån dagens låt idag, youtube funkar inte, låten kommer när youtube funkar igen ;)
2010-02-21 @ 18:23:39 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0