Glöm inte, svara ärligt

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg.
Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i smset.
Gör likadant på varje fråga. var ärlig !

1: Vad skulle du säga till din kompis om hennes husdjur precis dött?
: Hej:) vad gör du?:)<33

2: Vad säger du alltid till din bästa kompis?
:
jo kanske:p<3

3: Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
:
Men jag vet hur sofia ser ut:o men om jag ser henne i skolan säger jag till<3

4: Vilket sms blev du mest berörd av?
:
såg fett söta killen på tåget:(<3

5: Vad är det första du säger på morgonen när du vaknar?
:
ja det tror jag, man kan ju alltid ta med:) och ja det tkr jag att vi ska ha:-D<3

6: Vad skulle du skrika om du vann trettio miljoner kronor?
:
varför:p?<3

7: Vilka ord skulle du säga till gud (om han fanns)?
:
han idé typ sån där snygg killkropp sen fett söta ögn när han kollade på mig, sen keps på huvudet. Vi kolla varann i ögonen flera ggr och han kollade på mig när ja gtick förbi tåget när jag gick av oxå:( menm hans mamma var med så ville inte fråga om numret<3

8: Vad vill du höra mest av allt?
:
Nää:p<3

9: Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
: Okej:p ah jag vet inte:s<3

10: Din mest romantiska replik är..?
: jag vet ju inte det va därför jag fråga shelly xd<3

11: Vad skulle du säga om du blev bestulen?
:
jag vet inte, vilken klass går hon i ?<3

12: Vad skulle du säga om du fick allt du önskade dig i födelsedags present ?
Åh :'( <3

Love <3
2010-06-05 @ 15:45:26 Listor Permalink


Kommentarer
Postat av: monii

kul att det va sms som jag skickat på typ hälften :p haha xd <3

2010-06-05 @ 16:43:57
URL: http://monaochlovisa.blogg.se/
Postat av: Lysell <3

hahahaha, xD <3

2010-06-06 @ 14:23:20
URL: http://diamantlila.blogg.se/
Postat av: w

va fin du är lysell

2010-06-07 @ 12:40:06
Postat av: Anonym

va fin du är lysell

2010-06-07 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0