Klättring

Idag var jag, mamma, Anton och Adam på klättring. det var bara Anton som klättrade, jag skulle egentligen göra det men då skulle jag vara med 4 stycken 4-7 åring typ, Adam tyckte samma som jag...
Jag satt på en stol och en kille gick förbi, han kollade på mig, och jag på honom. Jag tänkte typ: Åh, jag känner honom, vad heter han? Jag känner honom. Nåt sånt. Mamma kollar på mig och typ ba Det är han! Jag ba: Äre?! :D Haha, det var BJÖRN GUSTAFSSON, han var där med sina kompisar.Och jag ba: Åh, haha det är han! :D Och tog några bilder som inte blev så bra. Lite senare går han förbi igen och ba: Tjena! :) Med jättegullig röst :P
Love <3
2010-06-20 @ 15:08:05 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0