mkdjsndfnndg

Idag vare frugan på insprång :)
Vi träffades vid busshållplatsen vid Snättringe och gick vägen till Långsjöpark, satte oss på gungorna och gungade :) Sen tog vi bussen hem till fru, tog en bricka och ställde: vindruvor i skål, en hel banan som blev två halvor på ett fat, och två Coca-Cola glas med hemmagjord vinbärssaft, det var smarrigt värre ^^ Vi tog oxå med en Älvirahårig filt, kortlek, Mix-Max och Så Det Kan Låta :D Vi satte oss i solen, och min rygg är typ helt bränd eller vad man ska säga xP Ränder finns med oxå... Sen efter några timmar tog vi Piggelin (En Stor Favvis :D) och gick typ 40-45 minuter med Älvis :) (Om jag får kalla henne så.) När vi var vid Snättringe står det en skåpbil med två blattar typ, och ba "Vad är det för ras?" Med typ jätteglad röst. Sen typ ba till Mona "Vad heter du?" Mona ba "Mona." Han ba: Du var väldigt söt!" Sen till mig ba "Vad heter du då?" Jag ba "Anna." Han ba " Du var väldigt söt du med." Sen ba "Vad ska ni göra nu?" Vi ba "Ingenting, gå lite till." Killen vid ratten ba "I Huddige?" Vi ba "Aah." Sen ba: "Vad ska ni göra sen då?" Vi ba: "Vet inte." Han ba: Vill ni hänga med till stranden?" Vi ba "Nää." Han ba: "Varför?" Vi ba "Ska göra annat..." Snacka om tabbe xD Haha sen gick vi för det kom en bil och Ä var lös :P

Sen när jag kom hem skulle vi åka och ta spruta. (Vi hann inte igår...) Jag fick Hello Kitty plåster :D
Love <3
2010-06-23 @ 17:45:44 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0