Något..

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Hur många har du varit kär i? en eller två
Är du kär just nu? nope

-Tio frågor om dig själv

Namn? Anna
När fyller du år? 6 december
Några piercingar? öron
Vad har du på dig just nu? kjol och linne
Vilken årstid är bäst? sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? går inte att säga
Vad tycker du mest om hos dig själv? mina armar tror jag...
Vad är du bra på? mycke
Vad älskar du mest på denna jord? min familj, släkt och mina vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Vendela och Hannah om jag inte tror fel?
Vem är den roligaste av dina vänner? ingen
Vem är snyggast av dina vänner? ingen
Vem är mest partyprisse? vi fyra <3
Vem är den du helst har filmkväll med? det är olika
Vem av dina vänner är mest "evil"? ingen

- 9 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? mest mamma
Vem är farligast i din familj? vet inte
Vem är coolast? Jag :) 
Har ni något husdjur? hund och kanin
Mest gemensamt med? ingen :P
Underhållningen? alla har det i sig
Sover du oftast med? ingen
Roligaste kvällen med familjen? vet inte

-10 frågor om idag

Vad har du gjort? vart med frun och tagit spruta
Vad ska du göra nu? vet inte, tv kanske
Har du gjort något dåligt idag? skulle jag? 
Vad har du ätit idag? lunch, vindruvor, en halv banan, glass och middag
Har du duschat idag? japp
Är du trött nu? inte så jätte
Vad händer i morgon? landet
Går du i skolan? nej just nu har jag sommarlov
Har du varit i skolan idag? nepp


-ANNAT

Hur mår du just nu? - jorå, det funkar
Har du piercat dig? öron
Är du hungrig nu? snarare tvärtom
Vad är klockan nu just nu? 18.24
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg.se och facebook

-IRL

Vem ringde dig senasast: morgan :)
Vem ringde du senast? mamma
Vem sms:a till dig senast? morgan
Vem sms:a du till senast? morgan


-FAMILJ

Hur länge sen var det du träffade din mamma? typ för tre minuter sen
Hur länge sen var det du träffade din pappa? samma
Gillar du punk? nej, inte direkt
lyssnar du på musik just nu? aah
Vilket är ditt favoritband/artist? det finns en del
Vad gillar du för musik? RnB

-KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? jaa
Har du fler än 3 jeans? jaa
Har du fler än 5 tröjor? jaa

-SMINK OCH HÅR


Använder du mascara? jaa
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? ibland
Använder du kajal? passar inte i det, så nej inte så ofta
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? nope
Använder du mousse? nope
Använder du deodorant? ja?
Använder du skinspray? ibland
Använder du parfym? jaa
Använder du läppglans/läppstift? japp
Använder du brunkräm? aldrig gjort

-KÄRLEK


Är du kär just nu? nää,
Har du kysst någon idag? inte idag, nej
Har du ett förhållande? nää
Är du romantisk? inte vet jag...
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? det hoppas jag inte :o
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Vem sov du senast bredvid? morgan
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? morgan :P
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nepp
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet inte, runt 20 års åldern tror jag
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? japp, och mina barns
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Svårt att förklara

Love <3

2010-06-23 @ 18:31:47 Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0