Break your heart - Taio Cruz

åååh, så mycket läxor -.- allting på en och samma gång, och så den f***ing engelskan :S men ehm, jag får väl jobba på den? men iaf nu får vi tänka på lite possitiva tankar, imorrn är det hemkunskap och dans!! :D och nästa vecka på idrotten så ska vi dansa oxå!! :D jag dör av glädje ^^ men nu ska jag iaf skriva deckaren :) wish me luck (a) :)
är det fredagen den 13 idag eller? :O det är iaf min  otursdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! först på slöjden så filar jag för mycket, sen på spanskan så pratar catarina om mig öppet för alla, sen vet alla lärare om det och frågar hur det är med mig (det är iförsig bra, men konstigt, eller jag är känd i lärarrummet iaf ;O), sen när jag kommer hem så går tiden galet fort, det blir middag och jag tappar ALLT jag håller i, och när jag ska smörja in mig så kommer allting samtidigt och det blir skit mycket på skrivbordet/mina papper :( haha, det har hänt lite till (kommer inte ihåg, eller vill inte säga)
Love <3
http://www.youtube.com/watch?v=KFG6AoEScVE
2010-03-25 @ 19:50:40 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0