Globen

nu har jag vart på melodifetivalen och checkat läget ;) fast när vi kom dit var det typ tvåhundra meter kö!! :O jag skojjar inte!! och sen när vi sätter oss lite över ett så sitter vi och vi sitter i en hel timme, även att det stod att den skulle börja halv två -.- men jag vet inte, men så blev det iaf... bilder kommer sneare idag eller imorrn när jag ska börja packa :D thihi ^^
snart ska jag äta tacos och sen ska jag till tanten Algot, hustrun Morgan och snubbungen Herman ;D vi kommer att ha det bäst när vi kollar på finalen, det är lite hemlisar inför den oxå, den är fett skoj, men det är en del som är väldigt tröttsam, ni kommer märka vilken :P fast det var skojiloj såg MÅNGA kändisar och så (aa) men jag tog inga autografer, det orkade jag inte...
Love <3
2010-03-13 @ 17:26:54 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0