har tråkigt, ni behöver inte läsa det här om ni inte vill :P

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: haha ja, ibland 
Skrika: jo, det händer väl ibland
Sova: självklart!!
Ha ångest: nej
Skada dig själv med flit: inte direkt
Ta mediciner du inte borde ta: nix
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: nej, inte längre ;P
Drömma sexdrömmar: nä :O
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: helst inte 
Klä dig i svart: inte helt
Gå till kyrkan: nej, bara om det är nåt spec
Gå i skolan: yepp
Röka: nix

VEM:
Saknar du: HELIN!! <3
Vill du döda: ingen?
Rörde dig sist: adam
Vill du slå: ingen
Vill du kittla: haha, mona, hon är kittlig :D
Kramade du sist: musse, får det bli 
Vill du prata med: vet inte
Skrek du på sist: vet inte
Vill du vara som: har ingen aning
Sårade dig sist: det vet jag inte :O
Vill du bli galet full med: vill inte bli galet full :O
Gjorde dig riktigt glad senast: helin
Fick du sms från senast: helin
Ringde dig senast: albert
Är vackrast på jorden: vet inte

HAR DU:
För många vänner: man kan aldrig ha för många så nää
Förföljelsemani: va?!
Tvångstankar: nix
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: nää
Någon skada: ingen allvarlig, men knät och min högra arm typ
Färgat håret: japp
Brutit några ben: aa, två gånger i högerarmen
Några piercings: öronen
Egen dator: nee, eller den står i mitt rum
Bra självförtroende: olika från dag till dag
Kysst någon: ja
Haft sex: nope
Sagt jag älskar dig till någon idag: no
Varit kär: ja
Dumpat någon: japp
Stulit någonting: nepp
Lämnat landet: ja, på semester 
Tuttat eld på nått: nää
Gjort något olagligt: nää

HUR:
Går du: ehm.. normalt?
Svarar du i telefonen: hemtelefon: hej det är Anna mobil: beror på vem det är
Fördriver du tiden: datan, tvn, sms, musik, vänner, familj, läsa, läxor (allt möjligt)
Ofta diskar du: vi har diskmaskin, men nån gång i månaden kanske
Ofta städar du: varje lördag -.-
Många stör du dig på: några stycken ibland
Ofta träffar du din familj: varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något: som??
På gud: tror och tror, ibland kanske jag vill tro för en speciell grej
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: jag hoppas det, annars ljugor dom!!! :O
På ett liv efter detta: jaa, det gör jag, iaf i himlen
Att fiskar kan tänka: ja
Att du kommer leva länge: man får väl hoppas

Love <3


2010-03-07 @ 12:33:15 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0