nånting..

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
vad gjorde ni på idrotten?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Du och jag i son:o?<3
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Toppen!;-) vilka ska du ha?<3
4. Vilket sms blev du mest berörd av? 
Jag gjorde lite på den där yellow-spotted lizard, men jag hittade inte så mycket.. Annars har jag gjort allt på engelskan. Hur långt har du kommit?:-)<3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Aa:) Men jag smsar senare om det är så att jag mår bättre:)<3
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Yes:)<3
7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
aah, haha :-P
8. Vad vill du höra mest av allt?
Vi på Tele2 har ni fått över en miljon kunder och vi vill fira detta med dig så vi bjuder dig på summan 75kr om du skickar detta till 10 personer.(om det inte unkar ring 212) 
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
När kmr du?:)<3
10. Din mest romantiska replik?
Tjuu, vad gör du fjortiws annaw?;)<3
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? 
Näe:P har inte sett henne förut:P<33

Love <3
2010-03-29 @ 17:14:56 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0