Om mig ^^

Namn: Anna Lysell
Ålder: 14
Bor: Sthlm
Familj: mamma, pappa, storebror, lillebror, hund, kanin
FAVORIT:
Glass:
piggelin
Färg: röd och neon
Mat:
tacos, pannkaka
Låt: telephone, sos, down, in my head
Film: allt för min syster
Radiokanal: 105,9
TVkanal: 5 kanske
Skådespelare: Kate Hudson, Eddie Murphy, Cameron Diaz
Artist: Beyonce, Jordan Sparks, Darin
ANTAL:
Gånger du varit kär:
2
Gånger ditt hjärta brustit: 3
Gånger hjärtan brustit pga dig: vet inte
Gånger du flyttat: 3
Gånger vart utomlands: många gånger
B-vänner:
har ingen aning, det är så "struligt" allting
NÄR ÄR DU:
I paradiset?:
1. när mensvärken lämnat mig 2. när jag är med mina nära och kära
I helvetet?: 1. när mensvärken kommer 2. när någon när och kär har lämnat mig
Love <3

2010-03-02 @ 18:44:46 Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0