God Natt Sömntutor :D

Tjosan svejsan, sitter här vid datan döööötrööööött efter träning osv. och jag smsar med lilla pluttmona ;D 
Imorron ska jag till farsta och shoppa lite snuttelutt med mamma :) och tandläkaren klockan 13.20... när elevens val börjar som jag behöver allra mest :@ menmen, det var typ den ända tiden som fanns :/
Men till imorron har jag engelska, så jäääävla f*cking trååååkigt -.- Och vi skulle ha spanska glosor till på  torsdag förra veckan, men katarina kom aldrig (eller hon sa att hon skulle vara borta så vi var med den andra spanskagruppen) och då skulle vi ha glosorna till idag istället, men hela denna vecka ska vi tydligen ha vikarie (fråga mig inte varför).
TjoFlöjt, vi höres jao!
Love <3
2010-05-04 @ 20:30:50 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0