Min Göteborg resa...

Nu är jag äntligen tillbaka från Göteborg :) Hur har ni haft det? Jag har haft det jättebra. Vi kom fram vid halv tolv på onsdagen och gick och la oss direkt, sen på torsdagen gick vi på Liseberg och det superduperkul :D Mina favvisar är Balder, Kanonen och Uppswinget, så jävla kul asså!!! Vilka är era favvisar på Liseberg? :) Och sen på kvällen åkte vi hem till dem andra kusinerna i Frölunda, vi bodde på Särö med Ulrik, Diana, Albin och Linnea, och sen åkte vi till Henrik, Maria, Frida och Fabian (Ulrik och Henrik är tvillingar) och där åt vi middag, hajar ni? x) Men i alla fall, på fredagen åkte jag och mamma in till stan och träffade Louise och Ninni (Mammas moster och kusin, min gammlemoster och syssling), shoppade lite grann. På kvällen grillade vi på Särö, och lördagen åkte vi hem efter frukosten som blev ungefär halv elva och kom hem vid halv sex typ...
Imorron blire koutsläpp ^^ Haha :P
Love <3
2010-05-15 @ 19:14:27 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0