Till dig <3

Det är synd om dig som inte vet vad du ska göra.
Det är synd om dig som inte vet hur du ska göra.
Jag blir så ledsen inombords när du berättar.
Jag blir så tårögd när jag får höra allt som händer dig.
Det är inte rätt att folk ska göra så mot dig.
Det är inte rätt att dem förstör ditt hjärta så många gånger.
Jag vet inte hur jag ska göra för att få dig må bättre.
Jag vet inte hur jag ska göra för att få mig må bättre.

Det är så svårt att veta hur man ska tolka det.
Jag vill förstå din situation, men jag kan inte.
Det får bara inte bli sämre.
Jag har ingen aning om hur du känner.

Jag älskar dig nu och föralltid, hjärtat.
Denna dikt är till någon speciell som jag inte kännt länge.
Det var inte lätt att skriva, jag fick tårar i ögonen.
Du har all min tillit, det borde du veta.
Kom till mig bara och prata ut, jag älskar dig <3
Love <3

2010-05-04 @ 21:04:41 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0