Tisdag 30 november 2010

Vilken tisdag assåå!! :s Helt sjuuukt?!
Kom till skolan och då var läraren typ 20 minuter sen? :P Men då skulle vi ju ändå bara planera en maträtt till nästa vecka -.- (hemkunskap)
Och matten hade jag ingen lärare så jag satt med Malika och Pamela och gjorde en liten grejj x) Lite efter det skrev Ludwig "Ludis" på mitt skåp med tusch? Och det går inte att ta bort!! xD Haha, han är en rolig prick den där Peddo Pelle asså :)
Och vi skulle få lite info av våran SYVis, han fick epelepsianfall (läskigt) så vi fick avlsuta det och då hade vi typ en timme kvar på no´n, typ hälften av klassen gíck hem medans vi andra (duktiga) var kvar och då sa han att vi skulle fortsätta och han drog över tiden på 25 minuter :( Så vi slutade kvart över tre när vi egentligen skulle sluta tio i tre.. :/ Jaa, ni kunde väl ränka ut det, men jag ville bara vara lite snäll där :P

I alla fall så kom jag hem 20 i fyra, jag tog en macka och bytte om, för jag skulle till träningen, jag går kvart över fyra till busshållplatsen där bussen 703 eller 710 skulle komma 16.22, men den kom aldrig? Så då kom 705 16.40
som bara gick till centrum, men jag skulle två stationer till. Men han sa "Det här är 705, jag går till Huddinge Centrum, men det tar ungefär bara fem miuter extra." Så jag tog den och fick åka gratis för jag hade remsa och han tyckte väl antagligen synd om mig :') Min träning började klockan 17.00 och jag kom fram till Centrum 17.15 ungefär och det skulle ta en kvart att gå till Friskis, så gissa om jag fick daaamp?! :@ Jag ringde pappa som kom och hämtade mig som oxå hämtade Anton som oxå hade problem med bussen -.- Kom hem och åt middag, och nu kom mormor och morfar som ska lämna kalendrar till oss :)
Oj, juste, haha jag har glömt att plugga! xP Haha, det får bli något snabbt sen x)

Jag vill bara gå och lägga mig och vakna imorron bitti!!!!!! En massa av kalendrar! :D Hihi, ska bli roligt, äntligen är det typ december ^^ Gilla med mig.
Krya på dig, Alex!! <3
Love <3

2010-11-30 @ 19:15:26 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0