India

Shit typ snörstorm idag och igår? :p

Var på gymnasiemässan och fick typ sju påsar och väskor och en massa kataloger och broschyrer -.- Tungt? Jaa? Men visst det var kul :) Kom hem och började plugga för att sedan åka och käka på Indiska i Kungens Kurva, rekomenderas, och handla till imorron, där jag bland annat träffade Ronja :) Och haha, det var tre killar som köpte såhär mentos och nåt mer för en spänn, dem tog typ 60 till 70 stycken första gången, sen gick de tillbaka och tog typ 30 till? Jag skojjar inte! Haha, såg asroligt ut xD

Imorron är det fest :)
På lördag ska jag till mässan igen :)
På söndag är det släktkalas + första advent, mysigt värre! :)
På måndag är det skolaaaaaa -.- -.- -.- -.- -.- -.- SNAAARK!! Vem pallar?
Snart är det jul i alla fall, julklappar, tomten, gran, pepparkakshus! :D Haha, längtar som f :)
Sen drar jag till Alicante över nyår ^^
Love <3
2010-11-25 @ 21:29:14 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0