Ont i magen :(

Jag heter.. Anna Lysell
Jag är född.. 6 december 1995
Min födelseort är.. Huddinge
Det för först tänkt att jag skulle heta.. Amber
Jag har.. ett eget rum :)
Mina föräldrar.. är gifta?
Jag har inte.. tränat på en vecka :o
Det första jag ska göra när jag fyller 18 är att.. ta körkort
Jag går i skolan.. fem dagar i veckan
Och läser.. inte ofta, men det kan väl hända? :P
Jag är.. en flicka
Jag tycker att.. det borde vara helg på måndag me :)
Jag vill.. att det ska bli december och ha en pojkvän
I framtiden vill jag arbeta med.. barn
Det sämsta med mig är.. att jag typ aldrig vet vad jag vill, dåliga ansiktsuttryck
Det bästa med mig är att.. jag kan hålla käften :o  och dansa, vilket är väldigt roligt :)
Helst av allt.. vill jag dra till ett annat varmt och roligt land och bara skita i nian :s

Det var ett tråkigt test :o
Love <3
2010-11-29 @ 19:17:36 Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0