Princess

Kan inte träna idag, ingen vill skjutsa mig och jag vill verkligen inte ta bussen!!! Men jag är ändå lite sjuk så det är väl bara bra, antar jag, det kanske blir lite wii eller nåt xD
Det är såå grymt skönt att sluta klockan ett hela veckan, så man hinner ju en del på eftermiddan ^^ Bland annat plugg "/ Hade typ syslöjd idag och då gjorde jag en svart kudde med röda läppar :P Imorron blire dans sörni, :D Kuul! Och på fredag ska vi hämta kakor hos Alex, tror det var 12 stycken burkar :o Kommer aldrig gå för mig. Nån som vill köpa? :D

Jag är sugen att gå på fest! :) Längtar till 19:nde ^^ Och julafton sååklart :)
Love <3
2010-11-09 @ 16:59:13 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0