Pingla

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Anna Linnea Lysell
Smeknamn: Lysell, "Lelle"
Låt som när du är ledsen sörjer till? Har ingen
Beroende av? Musik, och choklad när jag orkar äta, då blir det mycke och typ jordgubbar och hallon :)
Vad behöver du mest just nu? En funkande hjärna
Vad tror folk om dig? Inte vet jag, snäll hoppas jag
Stämmer det? Jag vill att det ska göra det :P 
Vad får du oftast komplimanger för? Smycken
Vad säger du för att imponera på någon? Det beror på 
Hur imponerar man på dig? Ger gulliga komplimanger, utseende
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja xP 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ja vi får se ;-) <33
Var bor du? I huddinge
Trivs du där? Yesyes
Äger du några converse? Ojaa :)
Sprit, cider, vin eller öl? Cider (a)
Vad har du för mobil? En LG
Nästa mål i ditt liv? Bli en bättre människa O.o
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Vem ringde du senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Kommer inte ihåg...
Antal timmar sömn inatt? 10
Sov du ensam? Ja tyvärr ;(
Brukar du komma i tid? Ahh, jag är känd för det ;)
När mår du bra? När jag har lyckats!
När blev du fotad senast? Säkert på Boda Borg
Hur känner du dig nu? Trött och hungrig
Vanligaste färg på dina kläder? Färglatt, ingen aning
Vad tycker du om fötter? Skulle i alla fall aldrig kunna bli fotmassör eller nåt liknande +o(
Vad saknar du? En kille, och en större garderob :)

Favorit dryck på morgonen? Oboy eller juice
När brukar du oftast gå och lägga dig? mellan nio och tolv
Är du blyg? Om jag inte känner någon så kan det hända att jag är blyg...
Sysslar du med någon idrott? Ehm, friskis? :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Stå upp och kissa :o Nej skojja bara, vet inte :P 
Är du nöjd med ditt liv? Sällan men ibland
Vad är det värsta du vet? Falska människor, folk som ljuger och mensen -.-
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika

Vad längtar du till? December och flytta hemmifrån :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Några är äkta men det finns väldigt bra vänner och lite mindre bra vänner...
Vad är det finaste du fått? En kanin som ett gosedjur i sjuan tror jag? Jättesöt :)
Om fem månader? Är det mars. Haha, skojja, då är det påväg till skolbalen och skolavslutningen :D
Om ett år? Går jag i gymnasium och jag har haft bloggen i två år ;D
Du samlar på? Smycken kanske? ;) men det har varit sudd, affischer, små grejjer i korkarna mm.
Vem ringer du när du är ledsen? Det är olika och det beror på hur dåligt jag mår och vem jag tror kan hjälpa till ^^
Har du strumpor på dig nu? Strumbyxor
Är det okej att gråta? Jaa!
När grät du senast? Det var länge sen sist faktiskt :P 
Har du piercing? Öronen
Vill du gifta dig? Jaa!
Vill du ha barn? Självklart, många! :D
Är du bra på att laga mat? Haha helt okej
Är du flygrädd? Nej
Hur vig är du? Rätt så
Vilken är din favoritglass? Piggelin, polka, mint, daim
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Vilken ögonfärg har du: Gröna typ
Röker du? Nej
Hur ofta tränar du: Minst tre gånger i veckan
Vad är det viktigaste i livet? Att våga, ha kul och vara glad
Love <3

2010-11-04 @ 16:55:51 Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0