50

Fem -SKULLE-
Skulle du vilja vara längre? nonono, hellre lite kortare...
Skulle du vilja väga mer? nej!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? kanske inte dirket arg, men ledsen och besviken kanske..
Skulle du vilja ha sex med en kändis? men självklart. dum fråga!
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej

Tio -KAN-
Kan du röra på öronen? haha, nje :o
Kan du slicka dig på näsan? oojaa :D
Kan du kolla i kors med ögonen? alltid
Kan dina föräldrar lita på dig? såklart
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? pratar jag i sömnen? :o
Kan du vara på fest utan att dricka? ja!
Kan dina vänner lita på dig? hallå, jag är elevstödjare!! Nöö, jag berättar allt för alla :s
Kan du tänka dig att pierca naveln? tänkte men det blev tandsmycke istället :)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? japp

Femton -HAR-
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? någon liten gång kanske..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja
Har du ett syskon? två tillochmed ;) 
Har du varit full den här månaden? nej
Har dina föräldrar ljugit för dig? ingen aning?
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nejnej, det är rätt kul när man är döööhungrig -.-
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nepp, skulle jag gå runt varje timme och borsta tänderna? :p
Har du pussat någon som är fyra år äldre? gills familj och släkt? :p
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? ne
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? ne
Har du ljugit på någon fråga än då? nä ;)

Tjugo -VEM-
Vem är din bäste vän? den vill jag inte svara på! 
Vem älskar du mest av allt? mina vänner och familj
Vem är den bästa artisten? ååh hm, Jason Derulo, Beyoncé, Darin, Rihanna mf.
Vem pratade du senast i telefon med? Daddi
Vem är snyggast i världen? Kille: Darin, Måns Zelmerlöw, Justin Bieber, Justin i Magi på Waverlyplace (a) Tjej: Selena Gomez är den enda jag kommer på :)
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? dem här fattiga i afrika och kenya och alla dem..
Vem är snällast i världen? Jag :D Och Alexandra såklart :D Och alla andra elevstödjare ;)
Vem skrattade du ihop med senast? Det var nog Helsing :)
Vem vill du prata med? någon när och kär, någon som kan få ur mig alla mina problem :/
Vem sov du med senast? asså mig själv, men annars kanske mona?
Vem vet allt om dig? hannah och vendela maybee
Vem kysste du senast? det vill du allt veta, va?
Vem kramade du senast? helsing
Vem kan berätta allt för dig? alla såklart!! 
Vem kan du berätta allt för? finns många som jag litar på till 100 %, andra en aaniing mindre.
Vem hatar du? inte direkt hatar, men det finns väl någon jag gillar lite minder xP
Love <3
2010-10-04 @ 17:31:15 Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0