FFOOTTOONN!! :D :D <3<3

Nejmen, Tjenare Italienare :)
Äntligen har fotona kommit :D :D :D Snacka om att man väntat på det här ögonblicket, eller som var när jag kollade i brevlådan ^^ Nu är det bara att vänta på skolkatalogen, för att se spexet :D
Ska slå upp lite Malta och Mauritius i uppslagboken -.- Uppgiften ska in på måndag, och mna har ju typ kommit halvvägs :'(
Menmen, glöm bort dina bekymmer imorron kommer nya!
Imorron blire orientering, revansch!!! xD

Jag vet inte vad det är med mig, jag är så glad, har vart det hela veckan! Haha, kan ni göra mig på ännu bättre humör? ;) Tar ni emot uppdraget? (a)
Hur många veckor är det kvar nu till höstlovet? Är det 3? Eller två? :O Läääängtar, men måste ju kolla lite med den där Halloweenfesten för de små :)
Love <3

Haha det här är den enda bild ni får, jag vågar inte lägga ut bilderna på mig ;)
2010-10-13 @ 19:19:22 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0