GlitterGlitter På Tanden Där...

Hallå i stugan!
Nu har jag kommit hem från ett tandläkarbesök där jag satte på ett nytt tandsmycke :D En glittrig sten vart det denna gång.
   Äntligen är det fredag! Shit vad man längtat, och det är Idol! ;) Haha, mitt favvoprogram (aa) Höhö, nöö, men jag följer det iaf ^^

Imorron blire marknad i Strängnäs, asroligt, den ska känna sig längtad av mig, och nu är jag snart där :) OBS! Jag älskar marknader! :D Det är döökuul! Annars i helgen blire väl plugg som vanligt -.- jäsp redan när man tänker på det :s

Jaja, nu ska jag snart äta när jag får, det är typ en timme eller en och en halv eller två eller nåt, har ingen aning, men jag hoppas den sitter som sten i varje fall.

Trevlig helg!
Love <3
Inte så klar bild, men den glittrar i alla fall ;D
2010-10-08 @ 17:18:15 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0