Ohoj

Hallå alla! :)
Iskallt ute som inte vanligt, skulle snöa idag men än har det inte kommit något.  Spanskaprov idag, vet inte hur det gick, fortsättning imorron, kommer gå piss, engelska till imorron och på fredag, bajs, nästa vecka bio :)
Nu skriver jag på engelskan... Imorron är det slöjd! :D Får inte glömma klänningen hemma! :o

Åh, jag saknar Andra Avenyn som slutade i våras D': Det var mitt favvoprogram :'/ Cryyy :'(
Tänkte lägga in några olika bilder som jag inte har hunnit lägga ut :)
Love <3

Glupska eller vad?! ;o



Jag och Helsing på väg hem från skolan...

Helsing springandes efter en sen morgon som vanligt :)
2010-10-20 @ 17:54:53 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0