Naajs*

Hajsan, nu har jag käkat goa hamburgare, eller åt bara en go hamburgare :)
Har kommit hem från landet typ för en timme sen eller nåt :P All min lediga tid har gått till skolan med alla läxor -.- vilket varit HELA tiden *jäääsp*. Inge mer pluggande  idag, men imorron blire mer, snark med stort S.
Ikväll börjar "Ensam mamma söker" vet inte om jag ska kolla på det. På torsdag ska jag klättra med mamma och Adam, annars är det bara plugg och träning som gäller, kanske hälsa på på friidrotten om jag hinner och kanske träffa en kompis, om han kan, det vet jag inte :)

Vilket tråkigt väder det blir, det är grått och regnigt men ändå varmt :o Jaja, man får leva med det man får från Moder Jord/Natur.
Love <3
2010-09-12 @ 17:32:05 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0