-Varför pratar du sådär? -För att vara elak.

Har inte varit hemma innan typ för en timme sen. Var i centrum, träffade Shellybellyplingplong ♥ Och snodde åt mig en glass, den första köpta i år!! ;D Men jag har läst so och nu försöker jag skriva spanskan medan jag käkar chöklad :) Finns det något bättre? Ett stort nej till svar! 

För första gången sov jag till klockan ringde på en tisdag, jag är fortfarande chockad :P Brukar vakna vid halv sju ändå, men idag knallade jag upp halv nio :) Ska man vara glad för det eller? Hehe, jag vet inte.

Min brorsa i alla fall måste ha tagit nåt. Han snärtar en vägg med en handduk och garvar? Är det normalt? Ingenting i min familj är normalt.
Love <3
2011-04-05 @ 18:14:23 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0