Så nära perfekt man kan komma

Ute- eller hemmakväll - Den var svår... Beror på :)
Salt eller sött - Sött
Lyx eller budget - Hmm, budget ^^
Sommar eller vinter - Summer, baby
När är du Född - 6 december 1995
Vad har du på dig en ledig dag hemma - mjukiskläder (a)
Favoritfilm - The back-up plan, min låtsasfru
Har du barn - Hela nio stycken faktiskt
Födelseort - Huddinge
Smeknamn - Lysmask, Lysell, Annapanna
Favoritfärg - Röd och liiite rosa
Drömprins - Thihi :$
Har du varit kär - Aah..
Favoritlåt - Typ alla Bruno Mars
Maträtt - Grillat (a)
Favorit Resemål - Grekland, USA, London
Favoritblomma - Ros
Tycker inte om - Falska människor, getingar, små-mellanstora spindlar
Senaste sjukhusvistelse - När jag bröt armen -.-
Favoritdricka - Fanta
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum - Rosa och grå
Vad gör du när du är uttråkad - Hittar på nåt kul
Missbruk - Vet inte
Vän som bor längst från dig - Måste vara Hanna, men det var länge sen asså...
Husdjur - Hund och kanin
Syskon - 2
Är du Internetberoende - Njaa, lite kanske
Gillar du snö - En stund
När köpte du något åt dig själv sist - Idag, piggelin och festis (a)
Vilken film såg du på bio senast - Min låtsasfru, måste det vara
Senaste köpta skiva - Den fick jag, Darin <3
Favoritgodis - Always chocolate
Studier eller jobb - Jobb är nog roligare...
Innerstad eller liten ort - Beror på :P
Love <3

2011-04-25 @ 19:59:31 Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0