15

01. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Haha, nä
02. Hur äter du ett äpple?
Tuggar
03. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Åhja?! :o
04. Big Brother eller Sportnytt?
Big Brother ;) Fast jag tittar inte på det...
05. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Om från pojkvän: nåt roligt och romantiskt :)
06. Är du mörkrädd?
Yesbox, men det börjar gå över :D
07. Resmål som fascinerar?
Haha, USA, Hawaii och Grekalnd ;)
08. Ditt senaste telefonsamtal?
Mamma, hon ska köpa festis till mig imorron :)
09. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
DARIN såklart!!
10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätten är jag rädd att välja då..
11. Bästa stunden på dagen?
Mitt på dagen, varken trött eller pigg men har humor :D
12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, läppglans och sen vet jag inte, pengar?
13. E-post eller snigelpost?
Snigelpost, mer perosnligt :D
14. Den senaste komplimangen du fick?
Söt
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Oj haha, tidigare idag... måste gå ut med kartong -.- Men har inte gjort det än, busigt.
Love <3

2011-02-09 @ 19:16:49 Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0