Hoppas ni orkar :)

Okej! Nu är jag hemma i ett varmt och skönt hem. Ni har säkert tid så ni får höra den långa versionen: Jag går hemifrån kvart i nio, går till Vivo och köper en risifrutti, en bonaqua och en kexchoklad :) Sen fortsätter jag gå till skolans busshållplats för att bli hämtad av Shellys snälla pappa :P Jag kommer tolv minuter för tidigt men sen åkte vi till Snäckan där vi skulle träffas och såklart så kommer Alexandra fem minuter sent och alla står och väntar på henne... Hihi. När vi kommer fram till Tullinge Station för att byta till buss mot Lida så kommer bussen typ tjugofem minter senare och när den väl kommer så är den kanske halvfull av små dagisbarn och chaffisen säger såklart: Jag tar tjugo stycken inte trettio! Vi har för i helvete inte ens så många! Vi säger okej för tjugo stycken, fem går på och han ler, stänger dörrarna och drar iväg? Vi går till spärrvakten vid tågstationen och frågar om han kan ringa till SL och fråga om det kan komma en buss innan alla blir is lixom? Han säger att han inte kommer fram, men då kommer en buss! Den skulle inte till Lida men den chaffisen var i alla fall snäll och kunde köra dit oss ändå. Alla springer dit och är typ asglada :P När vi kommer fram till Lida är det inte varmt! Men vi plockar fram våra sopsäckar och börjar åka mellan alla dagisbarn som tog upp hela stället... Det var så sjukt kul! Vi åkte sopsäck, grillade korv, gick ut på isen, fick med mig lite mer än 500 bilder hem, och vi var riktigt goa och glada! Men trötta. Jag kommer hem tio i fyra, käkar mellis och ska iväg igen... Till Globen den här gången till XL-galan fd GE-galan. Hihi, det var riktigt coolt! Fick se arenarekord och Sverigerekord eller vad det var :P Men det var schysst! Sitter här nu och är helt körd, soprov imorron + träning. Får hoppas att jag drömmer sött och sover gött :D
Love <3

Lägger in bilder imorron på fejjan och här.
2011-02-22 @ 23:10:00 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0