Dag 20 - De här upprör mig

Halloj!
Jag hatar när folk bara bryr sig om sig själva och inte tänker det minsta på någon annan. Det är bara den som gäller och ingenting annat, det är bara den som måste få det bästa och ingen annan. Så sjukt irriterande!
   Och sen gillar jag inte heller när folk super och röker bara för att "vara cool". Det är fan det meningslösaste jag vet. Det är så löjligt att göra det och man är så grymt dum i huvudet. Folk har ingen respekt och blåser ut röken i ens fejs, äckligt? Som fan!
   När folk stjäl! Det spelar fan ingen roll vart ifrån: Kompis, skolan eller varför inte en butik? Det är så patetiskt, så värdelöst. Fan köp det eller fråga vart man köpt det istället?!
   När folk tror att man är någonting för att skrika och gå runt med magtröja och lackleggins i skolan bara för att man är wb och tror att man syns? Nej, det går inte! Var dig själv, det går längst. Okej visst det är jävligt snyggt med magtröja men inte bara till leggins och definitivt inte på vintern! Gå runt med bikini istället vettja?
Love <3

   
  
2011-01-27 @ 16:44:58 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0