Dag 6 - Min dag

Hallå där, köp blåbär!
Min dag har varit som alla dagar, lite tröttare kanske.
Det börjar med att jag går upp och är supertrött. Jag får ett sms av Helsing: "Hej jag är sjuk idag." Typ så men jag tvingar mig till skolan ändå, får skjuts. Kommer rätt så tidigt, första lektionen var SO. Musik, vi ska skriva en egen låt plus skriva en uppsats om Jazz eller Blues (stavning). Sen var det den efterlängtade textilslöjden :) Engelska som alltid är segast innan lunch -.- Redan som man är - hungrig - så blir det fiskgratäng till lunch så det blir två knäckemackor för mig. På idrotten blir det bollekar, nån "krig"lek, parspökboll, spökboll och kungsboll. Det enda som var roligt var kungsboll. Och sist och minst rolig, spanskan. Vi hade såklart hörövning på "läxan" vi hade till idag, det gick väl sådär... Slutade tio minuter tidigare. Gick hem, segt. Kom hem, tog två rostade mackor och satte mig vid TVn och nu sitter jag här... Så mycket har jag inte hunnit med ännu :P
Imorron på idrotten blir det innebandy, åh så tråkigt! Men det vet jag ju inte :P
Love <3

2011-01-13 @ 16:53:27 Meee Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0